SELAMAT DATANG

Ini adalah Blog Program Pendapatan 121 sementara. Pastikan anda mengikut arahan untuk jaminan Pengasas Idelogi.

Setiap Penyertaan akan dinomborkan dan setiap nombor adalah pendapatan (sulit dan persendirian) bagi yang mengikut arahan sahaja.

PENGUMUMAN

Perbincangan dari masa ke semasa akan dibuat melalui facebook INBAH AGENSI yang berfungsi sebagai medium perhubungan antara anda dengan agensi-agensi siber kami. Manakala ARAHAN-ARAHAN dan TAWARAN AKAN DIPAPARKAN DALAM BLOG PROGRAM-PROGRAM YANG BERKAITAN UNTUK TINDAKAN NAMA-NAMA YANG TERSENARAI SAHAJA. JIKA ANDA TERLIBAT DALAM MANA-MANA PROGRAM,SILA SEMAK NAMA ANDA DAN PATUHI ARAHAN DALAM BLOG BERKENAAN sekiranya anda benar-benar mahu memperolehi PENDAPATAN SEUMUR HIDUP ini. Harap maklum.

PENGUMUMAN

Idelogi adalah hakcipta terpelihara, manakala kertas kerja pula hanya akan dikeluarkan apabila cukup syarat tuntutan hak cipta pengasas. Ini merupakan langkah untuk membanteras cetak rompak. .

INFO TERKINI

TAWARAN MENUBUHKAN TABUNG ASAS CAWANGAN DAERAH MUAR INI HANYA DIBUKA KEPADA AHLI-AHLI PROGRAM USAHAWAN BARU (PUB) YANG BERDAFTAR SAHAJA.

  www.inbahmedia.blogspot.com   PAPPADED : 017-677-6889   PAPPADEN : 013-677-3323 
ARAHAN PERTAMA:
Arahan ini sepatutnya dikeluarkan 1hb Oktober 2008 untuk Kontrak 100 Hari Tabung Daerah Muar. SEKIRANYA ANDA GAGAL MEMATUHI ARAHAN INI maka tiada lagi arahan selanjutnya. Pihak kami berhak membatalkan Kontrak Pengurusan anda (Sila rujuk blog Top Ten Group of Companies). Hanya nama-nama yang terdapat dalam blog ini sahaja yang akan menerima arahan perbankan seterusnya.





 TAWARAN 1:

Surat ini dikeluarkan pada 21 MEI 2010 dengan tempoh tamat tawaran sebelum 11 JUN 2010. TEMPOH TAMAT INI TELAH DILANJUTKAN SEHINGGA 30 JUN 2010 untuk memberi kesempatan kepada kesemua 471 PEMEGANG AMANAH AKAUN TEMPAHAN PERKONGSIAN 2008 mendapatkan penjelasan yang wajar kerana PELUANG INI AKAN DITUTUP SEPENUHNYA PADA 30 JUN 2010. Proses seterusnya adalah  PENJUALAN atau  TUKAR MILIK PENGARUH PERNIAGAAN P.U.B yang TIDAK AKTIF kepada yang AKTIF.

HARAP MAKLUM. REBUTLAH PELUANG MUTAKHIR INI!

Permodalan Ummah Bersatu ini bukan untuk kesenangan diri sendiri sahaja kerana ini bukan syarikat multi level atau jualan langsung.

PERMODALAN INI ADALAH UNTUK BERSATU MEMBINA EKONOMI. FAKTOR KEUNTUNGAN BUKAN UNTUK INDIVIDU SEMATA-MATA TETAPI MENYELURUH.

Permodalan ini akan menjadi amal jariah anda untuk membuka 1000 peluang pekerjaan setiap cawangan kepada 1000 anak-anak muda yang terlibat dalam pengurusan INB Daerah anda.




 



JIKA ANDA TELAH MENYERTAI TAWARAN TABUNG ASAS CAWANGAN DAERAH MUAR, SILA SEMAK NAMA ANDA DI SINI -> PEMEGANG AMANAH TABUNG ASAS CAWANGAN













TAWARAN 2 :

FOKUS TAWARAN 2 - TAWARAN HARTANAH ABZ GLOBAL RESOURCES SDN. BHD. ini boleh mempercepatkan proses membuka cawangan di daerah anda.


SESIAPA YANG BERMINAT REBUT PELUANG INI HANYA PERLU :
1) MENYEDIAKAN SIMPANAN TETAP ATAS NAMA  SENDIRI SAHAJA.
2) Seterusnya pilih cawangan yang ingin ditempah untuk rundingan francais.

SEBAGAI AGENSI HARTANAH, ANDA BERPELUANG MENDAPAT PENDAPATAN BULANAN RM50 - RM500 SEBULAN (sewaan premis) .

Manakala PEMILIK HARTANAH PULA AKAN BERPELUANG MENDAPAT RM500 - RM5000 SEBULAN (sewaan premis).


(Sila klik pada imej untuk paparan yang lebih jelas)